"What doesn´t kill You, makes You stronger."

Ridningen gick superbra idag! Hade en positiv känsla hela tiden, jag kände mig bra igen! Jag trivs verkligen på hästryggen. Jag känner mig glad. Det känns som att ingenting är fel. Fast man har en hel del bakom sig. Efter ridningen åt jag ett jättestort och nyttigt mål! Startade one direction musik och sitter nu och tänker på allt från a-ö. Fattar ibland inte hur folk kan bete sig som vissa gör?!
Nu ska jag se på 90210, göra läxor och sedan ta en dusch. Äntligen fredag imorgon också! Mina favoritbrudar kommer till mig efter skolan, vi ska ha tjejkväll och ha världens bästa 1 februaridag! godnatt.

en sommaroutfit jag vill använda så fort det blir sommar!



Kommentarer
Fanny

Den där beskrivningen av din da, lät precis som en da ja sku kuna skriv om, hihi! :D

Svar: hahah gär he tå.
Sofia

2013-02-01 @ 00:09:44
URL: http://fannywillman.devote.se
Anonym

U know... hede som du skrev att "ibland fattar jag inte hur folk kan bete sig som vissa gör!?" He beror ju på hu du beter dej först mot dem, du vet om du kastar skit på nån så ede ju klart att du får de tillbaka

Svar: hej din lilla anonyma: kul att du ork kommenter på min blogg.. har int du na vettigan ti gör än kast skit på nån annan.. du vet väl int ens hu jage som person, e så jävla lätt ti siti bakom en dataskärm å skriv, men tror int du sko våg säg he på riktit ti mej, bara så du vet så vet vi att due från malax å he e int första kommentarin du skrivar, så har int du na bättre ti säg än na skit så shut the fuck up! hoppas du får en trevli dag. puss! ;) /sofia & bryydan.
Sofia

2013-02-01 @ 15:35:37
Anonym

Jo det skulle jag våga!

Svar: våg vadå? trollolo.
Sofia

2013-02-02 @ 17:59:21
Anonym

Berätta all skit du håller på me som folk börjar bli trött på.

Svar: ? hahah va håller du me på då? kommenterar ALLT SKIT på min blogg ;)
Sofia

2013-02-02 @ 20:58:33
minneea

jaåå int nu nå dumt mena eller nå men sofiiaa dende kommentarin; U know... hede som du skrev att "ibland fattar jag inte hur folk kan bete sig som vissa gör!?" He beror ju på hu du beter dej först mot dem, du vet om du kastar skit på nån så ede ju klart att du får de tillbaka så igentligen va de ju int nå domt hon skrev där men ja, just saying<3

Svar: alltså minnéa, nu tycker jag att du int egentligen ska säg nå. duvet int hu jage i skolan alls å int heller då jag int e me dej. så tack föra att du kommentera<3
Sofia

2013-02-02 @ 21:29:10
URL: http://minnear.blogg.se
Anonym

Ja nu när ja säger dehe så hjälper jag dej bara igentligen, dina såkallade "vänner" talar bakom din rygg, säger att du e en bitch, o skyller att de e nån annan som sagt he. Du bord sii efter vem du litar på o vem du int litar på. Som sagt, rena rama KARMAN. Som du bäddar får du ligga.

Svar: vet du va? jag litar på mina "såkallade vänner" FÖR ATT di e som systrar för mej. men vet du vad jag tycker? jag tycker att du ska hålla käften å bara vara glad för att du då tydligen har bättre vänner. take care ;)
Sofia

2013-02-02 @ 22:34:52
Anonym

Jag kan säga att de har jag. Och vet du vad jag tkr? Du kan hålla käften och se dej omkring... ingen tycker om dig, och halva din skola tkr du är en bitch. Föresten hu gick he sen me hande oskar bodman? Hu långt gick he sen då? Gick he in? Take care du också, och de där var sarkasm de sista jag skrev, bara så att du inte tar de på fel sätt

Svar: vet du vad? jag tycker om mej å de räknas ;)
Sofia

2013-02-02 @ 23:27:37
Elin

Anonym~ seriöst vilken elak kommentar. Ja förstår int hu såna som du tänker. Sofia e ingen bitch. Så om du int har nå bättre ti säg än skit, så ska du va tyst.
" avundsjukan e värsta sjukan" true.

2013-02-02 @ 23:36:10
Minnea Rönnqvist

Sofia allltså int blev du väl sur på mig?<3

Svar: nä XD
Sofia

2013-02-03 @ 12:51:28
URL: http://minnear.blogg.se/
Patricia

Hejj!
Kanske inte Sofia är som alla andra men de e ju tur de... För vissa förstår int att hon är en underbar människa som bryr sig om andra! Och Sofia det ända sättet att få dom att sluta är att inte svara... till slyt tröttnar dom <3

Svar: tack patricia! saaknar dej<3
Sofia

2013-02-03 @ 14:11:13
Matilda B.

alla anonyma: men eftersom ni e så modiga att ni vågar far o säg he face to face till Sofia så vafö gör int ni då? ni har ju typ varenda gång sagt att "visst vågar vi! vafö sko vi int" typ, så vafö gör int ni he då? he betyder ju då at ni e fega men att ni bara säger att ni vågar fasst ni int gör he. Ni försöker göra er sjäva modigare o tuffare än vad ni är påriktigt. Det är sanningen.

O vafö VILL NI bråka med Sofia? Jag tyvker att det är ganska korkat om ma VILL BRÅKA med en annan person.? Jag sko tro att man sko vill ha peace in the world??? Och alla är olika. det är ni oxo. Ingen är precis som er och jag tror nog inte heller att ni är så perfekta heller?

DET ÄR NI SOM ÄR BITCHES!!! GET A LIFE!!!!

Dessutom så kallas detta mobbning. Och ni alla är mobbare som kommenterar onödiga/elaka saker.
Fattar int ni det????????



Jag ber er snälla: Lämn Sofia ifred. Ingen är perfekt, men Sofia är nog mer perfekt än vad ni är.

PEACE! // Matilda B.

Svar: aws tack matilda!<3
Sofia

2013-02-03 @ 14:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0