torsdag.

Hade nog en helt okej skoldag, 2x modersmål, 2x teckning & 2x bige. Åkte in till stan som sagt efter skolan, gick till McDonald´s och åt där, gick sedan runt i några klädbutiker och frågade om sommarjobb! Modellkursen gick dock bra idag också, åkte in till optikern med mamma innan vi åkte hem också.

Då jag kom hem tog jag på mig min onepiece och satte mig i sängen med datorn sm sällskap. Blev ingen ridning idag eftersom att det är sjukt kallt ute, 20- grader...Istället för att rida ska jag göra läxor, titta runt på några klädbutiker via nätet och se på 90210, det skulle få komma upp mera gossip girl avsnitt på swefilmer tycker jag, har sett alla som är uppe så det börjar bli smått tråkigt! Nåja, ska chatta nu. kram!

några har bett om outfitbilder, ska försöka börja sätta in sådana nu då!


Kommentarer
Madde

Vafö va ni in ti optikern!? :o<3

Svar: mamma sku skaff nya glasögonslinser ;)<3
Sofia

2013-01-18 @ 16:43:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0