Sleepover.

Skoldagen var jättekul! Hade chill timmar och hade kul på rasterna. Efter skolan gick jag hem och åkte in till min mommo och fikade innan jag gick hem. Då jag var hemma startade jag datorn och chattade en stund. Julia kom ju till oss och vi fixade oss, sparkade till bästa Minnea och sitter atm i hennes rum och pratar! Snart ska vi sparka till mig och Minnea spenderar natten hos mig. myysigt. Ska kolla film och mysa med tända ljus! Uppdaterar från mobilen igen, har inte haft så bra uppdatering på sistone heller. kraam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0