ögongodis?

Tumblr_mbixo18eza1qmf38po1_500_large
his eyes. ugh.
Whatsapp guy´s? Har varit hos Minnéa ikväll, såg på 90210 och pratade. Gick hem därifrån och åt mat då jag kom hem. Har spenderat resten av kvällen framför tv och kollat Bulldog Ponnyakutenhihih! Nu chattar jag och lyssnar till one direction - irresistible och nördar weit
Snart ska jag äta något, borsta tänderna och göra mig färdig för morgondagen. Morgondagens planer : skola (3x textil, matematik, religion & studie), åker till Minnéa efter skolan och sedan på kvällen till stallet.
Så nu vet ni lite mera, godnatt! 
Tumblr_mhau62edzw1rytvt7o1_500_large
their eyes, asdfghjk! georgeus. wanting. to. meet. ém. 


Kommentarer
Johanna

Hejsan! Vilken fin blogg du har! FANTASTIKS! ;D
Jag tänkte fråga kollar du på 90210 från swefilmer elr laddar du ner (varifrån) elr har du köpt DVD? (varifrån) Gillar den serien grymt mycket själv också ;D :D Tacksam för svar! :)

Svar: oj tack ska du ha! :)jag ser på 90210 via swefilmer, har ingen DVD eller laddar aldrig ner filmer heller över huvudtaget, jag ser oftast på 90210 eller gossip girl hela tiden via swefilmer, riktigt bra där! :)
Sofia

2013-01-28 @ 17:57:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0