off to Seinäjoki.

Minnea åkte hem 10 tiden idag, för att hon skulle till stan med sin mamma. Jag och Julia åt frukost och fixade oss, nu sitter vi i bilen påväg till seinäjoki, för att hämta upp en ny bil! Det tar ju en stund att åka dit och sedan hem, vi åker väl dock till Prisma innan vi kommer hem. Mot kvällskvisten ska jag åka till sötis och tillbringa kvällen där! sköönt. Uppdatering kommer nog genom dagen, höres! förlåt för att jag inte sätter upp bilder, men har inga bilder på mobilen. take care.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0