måndag

förlåt för dålig uppdatering, ska förbättra mig! 
Om jag ska säg ärligt, så var min skoldag helt hemsk! Har inte alls varit på bra humör och inte haft annat än tänka på än dig! Började prata om tillvalsämnen idag också, kommer bli stressigt med det, vet inte ännu vad jag ska välja. 
För att bli lite gladare, åkte jag till saknade Madde efter skolan, hade jättekul med henne, åt plättar och ärtsoppa och lyssnade på musik! chill. Hon kom också till mig en stund, var lite i stallet och såg på ponnyakuten som man gjorde förut, hahah! Hon åkte just hem, nu ska jag göra läxor, se på 90210 och sedan gå och fräscha upp mig! kramar!


I min värld är jag ingenting, men i någons värld där ute, betyder jag allt!


Kommentarer
Madde

du sko lägg ut bildren!!! som ja to igår! :D<3

Svar: hahah, på facebook. kanske på bloggen ;)<3
Sofia

2013-01-15 @ 16:34:14
Madde

IDAA!! :D snälla :D<3

Svar: kanske ;)
Sofia

2013-01-16 @ 18:59:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0