Listen to your heart

Skoldagen rullade på som vanligt, klassen var extra vild idag. Åkte hem med bussen, hinner alltid fundera på livet då vi åker hem, jag bara sitter vid fönstret och låtsas om att jag är i en film och spelar en tjej som har ett komplicerat liv...I alla fal så åkte jag till bästa Minnéa, var en liten stund hos henne och sedan gick vi till mig. 

Hos mig nördade vi telefoner, pratade och åt mat, gick sedan tillbaks till henne över åkrar och diken, heheh! Vi såg på 90210 och pratade ännu mera. Superskönt att få prata ut! 
Nu sitter jag hemma och nördar instagram och chattar. Ska snart äta något och sedan någon gång ta natten. Imorgon skidar vi på gymnastiken, åker på modellkurs efter skolan så det blir väl någott mobilinlägg! godnattis!


insagram : soofiia1 ~ kik : soofiia1


Kommentarer
Anonym

va har du fö telefon?

Svar: en samsung galaxy Y :)
Sofia

2013-01-22 @ 16:12:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0