"let me kiss you"

Skoldagen var okej, skidade på gymnastiken hahah gick ju bra...Åkte ju till stan efter skolan, åt på McDonald´s och gick sedan runt i några butiker. Åkte inte på modellkursen, blev lite ändrat. Mamma kom efter mig runt 17 tiden, då åkte vi till Prisma och handlade mat. Jag fick hem ett häfte, godis och ett skydd för min telefonskärm! 

Nu sitter jag hemma och kollar facebook, chattar och lyssnar på mysigaste bandetone direction. Ska snart se på 90210 och sedan städa rummet, som ser alldeles för hemskt ut! Ska göra läxor och byta sänglakan dock. höres!


förresten, idag fyller Alexander, som går i min klass, han fyller 14 så blir klassens lilla fjortis nudå, GRATTIS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0