"Jorden är mitt hem, mitt hjärta bor på det, bara ditt också skulle finnas där"

Har städat hela rummet, såsom dammsugat, plockat undan från govlet, bytt sänglakan etc. stolt chey! Nu ska jag läsa en läxa, äta något och lyssna på musik. Ska också gå och fräscha upp mig! 
Imorgon bitti stiger jag upp 06.30, för att jag ska gå till stallet för att ge mat åt hästarna. Åker sedan till skolan och har 2x modersmål, 2x teckning och 2x BiGe! 
Efter skolan åker jag till Wilma och tillbringar natten där. awesome! Uppdatering kommer endel i skolan eller först senare hos W. Nu packa, sedan duschen. puss!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0