"I own a wonderful life, but it will be so much better if you would understand me"

Skoldagen var helt okej, var på mycket bättre humör, men bättre har jag haft. Min klass fixade till mitt humör de sista timmarna, guldvärda! Gick/sparkade till Moa efter skolan, åt smått hos henne och pratade, började sedan gå hemåt, men mamma plockade upp mig. 
Har just ätit mat och pratat med mamma, sitter nu och lyssnar på one direction och chattar. Nu ska jag se på 90210 och sedan kommer väl Moa till mig, höres!


vacker bild på mig och Moa i våra onepiece´s!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0