häärlit.

Vaknade runt 10.30 idag, steg upp genast och åt frukost. Jag & Julia planerade med Minnéa, vi bestämde oss till sist för att åka till simhallen. Hade nog riktigt kul där, har inte skrattat så mycket på länge! Vi gick dock till hesburger och tittade, men köpte ingenting. 
Då vi kom hem åt vi soppa som mamma fixat ihop, gott! Nu sitter jag vid datorn och försöker få tag i Robin. Snart ska jag städa upp i mitt rum, sedan se på 90210 och göra läxor! ha en bra fortsatt kväll kraam! 

hittade en gammal outfit-bild!

 


Kommentarer
Anonym

bara så du veit så betyder ju "dock" att de e som en nackdel.

2013-01-13 @ 18:20:12
Elin

anonym~ sko va dags att googla innan man säger nå,

enligt google betyder ordet " dock" :


dock
likväl, i alla fall, ändå, men, likafullt, emellertid, ändock, inte desto mindre, trots allt.

ser inte att det står att det är en nackdel.

så ha en bra dag! ;)
ps. ibland hjälper he att googla, innan man säger nåå!;) puss!<3

Svar: pusspuss elin ;)
Sofia

2013-01-13 @ 20:14:58
Anonym

alltsåå, nu är det så att jag har lyssnat på i skolan. Google kan också ljuga, om du inte visste det? jag sa heller inte att det ÄR en nackdel, utan att det hör till den grupperingen. puss! <3

Svar: kul att du hör på, duktit! ;)
Sofia

2013-01-13 @ 20:18:14
matilda

Vafö skriver du som anonym?

Svar: hihih hej matilda<3
Sofia

2013-01-14 @ 09:39:18
Elin

anonym~ ojj, duktit, förtjänar kanske en guldstjärna elr 2? ;) men iaf, om du nu vill kommenter nåå, vrf kommentera anonymt?
sådu vet e du aldri anonym! :)
så nästa gång du vill säg nåå, använd ditt namn, btw, så va de en onödig kommentar du skrev !;)
ha en bra dag, puss!<3

Svar: ;)
Sofia

2013-01-14 @ 17:42:03
Lisa

såklart du förtjänar en guldstjärna! men håller med om att det är lättare att läsa då det står ordentligt, men tycker ändå inte du behöver kommentera det här.

Svar: va?
Sofia

2013-01-17 @ 19:13:28
Elin

lisa~ riktar du din kommentar mot mej elr anonym? ;)

2013-01-20 @ 18:54:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0