fuck you.

förlåt för så många "fuck you" inlägg här nedanför, min älskade bror tog min dator...Åkte ju som sagt till Närpes för att kolla på broschans lägenhet och titta på då han var på logistik. Var kul att få se vad han håller på med på dagarna! Åt mat där och var med honom, älskar dig broschaan!
Åkte hem därifrån och åkte via prisma för att handla mat, åkte sedan hem och böt lakan i 3 sängar och åt plättaromnom! Mamma förde mig till sötis till 18 tiden, såg på filmerna Knight and day & 127 hourspuss sötnos!
Nu sitter jag hemma och har just sett på Ice Age 3 med familjen och ätit snacks. Ska snart äta något och sedan borsta tänderna och ta natten. Har inga planer för imorgon, är kanske med Minnéa, vi får se. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0