eight letters, three words.

Skoldagen gick alldeles för snabbt idag, hade finska, engelska, 2x gymnastik & 2x fysik/kemi. Skrinnade på gymnastiken, jobbigt säger jag bara, fick jättesjuka fötter. Efter skolan gick jag till eftis där min lillasyster var, var bara där och pratade med eftisledaren tills min mamma kom efter oss. Då vi kom hem tog jag på mig min onepiece, för att jag tycker det är sjukt kallt! Åt just mat och ska nu se några säsonger av 90210kraam

                                                                                                                                                     ~NIKON D3100~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0