"Don´t let your fear stop you from playing the game"

Hade jättekul i skolan idag, alla vänner gjorde dagen. Rasterna var speciellt roliga dock!  Åkte in till stan med bästa Wilma efter skolan, vi gick först till Fotocenter och sedan till hesburger där vi åt smått&gott! Åkte efter det snabbt in till Citymarket och sedan gick jag iväg till min modellkurs
Det gick oväntat bra idag, hon var jättenöjd med mig, så jag ska väl vara nöjd jag med. Mamma kom efter mig till 17 tiden, vi åkte via Prisma och småhandlade, fick hem balsam, ice-tea och några slickepinnar. Har just plockat disken och bytt om, ska nu se på 90210 och chatta en stund. Har inte några mera planer för ikväll heller...blir att ta det lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0