det är svårt att tro på, men det är sant ♥


Elin åkte hem runt 19 tiden, jätteskönt att få vara med dig! Sen dess har jag druckit smoothie som mamma och syster lagat, sett på 90210 och pluggat in tempusformer eftersom att vi har förhör imorgon. ugh. Nu lyssnar jag på musik och chattar med sötis, ska snart tvätta tänderna och ta natten, är sjukt trött! 

Torsdag
imorgon, har en lugn skoldag, åker in till stan efter skolan för att först gå och fika och sedan ska jag på modellkurs. Blir väl något enstaka mobilinlägg imorgon, ska dock rida efter kursen, så blir ganska stressigt, men jag klarar mig. mera information imorgon, godnatt!

har inte lätt just nu, har flera saker jag inte har förstått att det faktiskt är sant ännu, min släkt/familj är inte så pass bra heller, flera är emot mig i skolan och är osäker på en sak hos sötis. jag fattar inte hur en 13 åring kan ha så mycket problem i sitt liv? är det för att jag beter mig fel? eller är det för att någon inte behandlar mig rätt?

Jag skulle bara vilja lägga mig ner i sängen och tänka över allting. skulle kunna lämna skolan några dagar. bara vila och vara hemma, ensam. ska bli skönt att komma bort i helgen, får tänka på annat. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0