city


Skoldagen var fullständigt bättre än igår! Gjorde god mat på huslig ekonomi, planerade med klassen och böt skåp med Elsa, så nu har jag övre skåp. Efter skolan åkte jag in till stan, Wilma joinade mig också, vi gick till Citymarket, till hesburger och hade kul och åt. Dock gick vi till arnold´s för att ta hem varsin donits. hihih. Var också till h&m och köpte en ny topp till sommaren. VILL. HA. SOMMAR. NU.

Åkte sedan på modellkurs, hon verkade riktigt nöjd med mig idag. Vi tog photo-shoots och tränade. Mamma plockade upp mig efter jobbet, åkte till K-rauta och sedan till sko-extra för att köpa nya skor till mig. Nu sitter jag hemma och har just gjort läxor. Nu ska jag se på 90210 och fota, höres!


hihih.

topp | hm - 5,00 €

skor | extra - 39,90 €




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0