back at horse.

Jag och Wilma såg på filmen Frankenweenie igår kväll, hemsk men rolig! Idag vaknade vi 13 tiden, igen, och åt frukost. Hon åkte hem runt 16 tiden efter att vi chillat, tittat på disney channel, hihih, pratat etc. Jag åt mat, åkte sedan iväg till Vaasan ratsastuskeskus med Julia, där red vi och skötte om några hästar. awesome!

Då vi kom hem gick jag i duschen och fräschade upp mig, sitter atm i min säng och myser i min onepiece! Snart ska jag baka kladdkaka med Julia och sedan ska vi äta den och se på film, häärligt! 
Nu först lite one direction och sedan börjar vi, peace out!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0