7 januari.

Har haft en störande hosta och mått lite illa idag, men klarade mig igenom första skoldagen! Bortsätt från det, så hade jag en jättebra dag idag, så kul att få se allihopa igen! Gick hem med Moa efter skolan, väl hemma åt vi lite smått och knäppte på serien 90210, som är en riktigt bra serie, lite som gossip girl
M åkte ganska just hem, jag sitter atm i mitt rum och äter chokladnomnom! Snart ska jag se ett till avsnitt av 90210 och sedan bara mysa här hemma. Har inte heller några läxor som ska göras, känns skönt! Ikväll ska jag troligen orka städa undan julen, borde börja åka ut på powerwalks snart, har varit lat hela jullovet...hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0