20 januari 2013

Åkte ju som sagt till min storasyster i Nykarleby i fredags, spenderade hela helgen där. Trivs verkligen jättebra hemma hos dem, känner mig som hemma och blir behandlad som en i deras familj! Vi har ätit mycket smått&gott och talat om allt möjligt och spenderat tid tillsammans, har dock varit till en av mina äldre bröder och var där i några timmar. 

Åkte tidigt hem idag för att de skulle bort, men ska snart åka dit igen. Boris kom efter mig från bussen och nu sitter jag hemma och chillar, mamma överraskade också mig då jag kom hem. Har fått en ny telefon, en samsung galaxy Y, kommer upp bilder senare! Nu ska jag äta något och sedan se på 90210 och bekanta mig med min nya telefon, hejs!


grymt fint landskap hemma hos dem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0