"You´re looking so good from your head to your feet."

Jag och brudarna såg på The Hike igår kväll, filmen var jätteäcklig och ångrar nästan att jag såg den. Som tröst efteråt såg vi på Svampbob fyrkant! bara bäst. Elin & Matilda åkte hem runt 20 tiden och Elsa & Moa åkte hem runt 22 tidenhade jättekul & glömmer inte den kvällen i första hand!
Bästa Wilma stannade och tillbringade natten som jag sa, vi nördade telefon/dator och kollade på musik. Idag vaknade vi 11 tiden, klädde på oss och åt sedan frukost. Annars har vi sett på filmen Life as we know it, rekommenderas stort! Vi åt också en chokladkaka vi bakat idag och nördat pou

Wilma åkte just hem, jag sitter i mitt rum och chattar med broschan och sötis. Ska nu se på 90210 och sedan gå ut och ta frisk luft, take some space to think och så vidare. Ska också i duschen ikväll, inte några andra planer tror jag. 



ÄLSKAR DIG ROBIN!
 


Kommentarer
Anonym

Va heter han i efternamn? :)

Svar: han? min storebror?
Sofia

2013-02-02 @ 20:46:48
Anonym

Aa ja trodde de va din pojkvän elr nått xd ;)

Svar: ok
Sofia

2013-02-02 @ 23:31:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0