you´re fucking perfect to me.

Skoldagen gick snabbt idag. Var positivt inriktad tills jag såg vad jag fick i matematiksförhöret, men det vill jag inte prata mer om. heheh. Efter skolan gick jag och Moa hem till henne, vi drack smoothie och såg på TV. Nu sitter jag hemma i min säng och har just packat väskan.
Ska nämnligen åka till simhallen med Moa nu när som helst. Awesome! Förresten, idag fyller ju Isabel 16 år, grattis! Hennes underbara blogg hittar ni HÄR. Kommer mer uppdatering då jag kommer hem, höres!
Tumblr_miiy2bf9i71qcdjp0o1_1280_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0