"What doesn´t kill you makes you stronger"

Har sett flera avsnitt av 90210 och också kollat Ponnyakuten @lillasyster. Ska snart hoppa i duschen, äta något och göra mina läxor. Ska sedan bara ligga i sängen och läsa en bok, för att lugna ner mig.
Imorgon är det måndag, har en ganska chill skoldag med 3x textil, matematik, religon & studie. Efter skolan åker jag väl hem och Julia kommer hit över kvällen! Kommer ha ganska fullt upp denna vecka med frisörsbesök, modellkurs, till stan en sväng med brudarna och så vidare. Mer om det in i veckan! godnatt!

Ska också försöka vara duktig och knäppa några bilder, har bildbrist.


Kommentarer
Anonym

HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ! Uch va due ful me ansiktsmask och håret uppsatt!

2013-02-21 @ 11:53:17
Elin

anonym~ ursäkta? får man fråg va fick du ut av hede? känns e bättre att kommenter skit åt nån?
hallå? man sir ut såde om man har ansiktsmask, va glad att nain våg bjud påsse sj. eftersom du tydligen verkar va en negativ person, som int sir de roliga!
ha en trevli helg.
å du, sprid lite glädje iställe! :D

peace out.
/ Elin

Svar: puss<3
Sofia

2013-02-23 @ 20:42:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0