torsdag.

Vi åkte in till stan, för att överraska vår fina vän Elin! Vi satte ögonbindel på henne och gick in till hesburger och överraskade henne med presenter och god mat. Senare gick vi till spice ice och åt god glass med godis där! Gick sedan in till H&M och provade massor med klänningar och tröjor. Jag köpte inte något, men satte undan en klänning jag tyckte speciellt mycket om. Har haft en jättetrevlig dag och jag hoppas verkligen att Elin njöt av den och hade kul! puss älskling!
Då jag kom hem startade jag datorn och satte på bra musik. Städade då upp i mitt rum och torkade lite damm och hänge upp texterna jag köpt i tuuri igår. Är riktigt nöjd! Nu har jag just fixat ihop en ordentlig måltid och ska se på filmen The Vow med Julia! Hinner inte gå till stallet mera idag, så gör det tidigt imorgon istället. later!


mina favoritflickor!

det här är klänningen jag kanske köper en annan dag, och två andra tjejer.




Kommentarer
Elin

ha redan kommentera en gång, men tack igen! ;) hahaha, guud ja gick me ögonbindel på staaan!;DD hahah, ja bjuderr på he;)
men tack fö världens bästa daan! <33
PUSS!<3 älskar er.<3

Svar: anything 4U baby ;)<3
Sofia

2013-02-28 @ 20:38:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0