"tide smäcka ja de på aschöle"

Har städat rummet lite, sett flera avsnitt av 90210 och lyssnat på musik. Ätit en fruktsallad och chattat. Ska nu dammsuga lite, sedan börja äta kvällsmat och börja ta natten. Ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll! Imorgon är det 14 februari och det betyder att alla hjärtans dag har kommit! äntligen.
Tycker det är så mysigt med den dagen, man brukar få kort och kramar och så vidare. Vi har ett vändagstema i skolan imorgon också. Man ska klä sig enligt sin relation med någon. 
- Grön tröja =singel.
- Gul tröja = på G.
- Röd tröja = upptagen.
Kommer bli ganska trevlig dag imorgon, vi ska väl också vara med väneleverna någon/några timmar. sounds good to me! Nu ska jag lyssna på musik och göra resten, höres!





Kommentarer
Jag här hej!

Hej! Jag skall bara uttrycka mig korrekt för dej nu! Vissa är nöjda över sig själv och det är inget fel på det men man kan hålla det inombords, vet du att dina vänner blir nerpressade av allt ditt jag är så bra jag är så vacker bla bla bla! Du tar åt dej lätt allt skit de skriver på din blogg men egentligen bryr du dej inte ett piss du vill bara att dina "vänner" ska skydda dej! Du byter vänner och lämnar de gamla. Jag orkar inte med det här något mer och du får för Fan ta och skärpa dej om du ska ha några vänner kvar!! Puss och Kram Lesbiska jävel. <3 :)

Svar: kul att du tkr så ;)
Sofia

2013-02-14 @ 16:03:18
Anonym

Ja ja gör he bitch please ta ått dej va dom säger fö he e rätt!!

Svar: aij du tycker he e rätt att ta åt sig skit? okej ;)
Sofia

2013-02-14 @ 17:19:55
Elin

Svar till: jag här hej ~ Enligt finlands lag, har du rätt att uttrycka din åsikt, du har yttrandefrihet i detta land, men du har ingen rätt att skriva saker som är kränkande. om du menar att folk som du ska ha rätt att sitta och skriva skit åt folk och du/ ni tror att ni är anonyma? fel. ni är ALDRIG anonyma. Ni har under inga omständigheter rätt att kränka/såra/ elr mobba en annan människa, det DU elr NI håller på med kan förstöra en människas liv. Så innan du skriver nåt nästa gång, tänk eftef en elr två gånger!

peace out & take care.

/ Elin

Svar: aah najs sötnos ;)
Sofia

2013-02-14 @ 17:32:41
Anonym

Lägg int dej i elin tkr du att de är nice att du och sofia går o lämnar alla andra... alla vet de och märker det! så de e int heller så shysst

Svar: ursäkta? vem ede som ha lämna elin då? jo du.
Sofia

2013-02-14 @ 18:06:47
Elin

anonym~ vem sa att int ja har rätt att lägg me i? du kallar en av mina bästa vänner lesbisk, du skriver skit åt hon, å du tror int ja bryr mej? om du har na ti säg åt mej å sofia, he e no bara att kom å säg om du vågar, för ja tror ja vet vem due, så om ja har rätt så våg itt du, såå moget att va anonym å. våg int stå fö he du säger. så mej rör int he i ryggin, va du säger tå du ji anonym, he e no bara att kom imr å säg om he e nå. annars e du feg, puss! :*

/ Elin

2013-02-14 @ 18:56:52
Ida

Höni höni höni... he onödit att tryck ner andra människor för att själv få status.. Men bara så ni vet, ni får int mer status å ni blir int heller mer omtyckta för att ni skriver åt folk att di e lesbiska! Om två människor int tycker om varann så bry er int om varann då! Då har ingen problem å alla får lev sitt liv IFRED. Ja tycker bara de e så himla jobbigt att folk ska sitt å tryck ner varann via internet. Lika bra ta de facetoface. Men probleme e att de e lättare att skriv än ti säg. Så ja tror int så många sku våg ta sånthe facetoface.. Men lämn varann i fred iställe så e allt bättre, nu ha ja sagt mitt, japp hååj!

2013-02-14 @ 20:05:23
A Friend of her

Host Host Hödu "Anonym" Och " Jag här Hej!"
Du råkar int Ha DNA? Och bo Södra Finland?

2013-02-14 @ 20:57:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0