Talangjakten.

Skoldagen gick snabbt, hade ju talanglöst de två sista timmarna. Alla uppträdde jättebra, men jag tycker ändrat Matilda var bäst, fast hon var tvungen att åka till sjukhuset efteråt.
Efter skolan åkte jag in till stan @ Wilma. Vi gick runt på stan i ca.3 timmar, åt på hesburger och var till makuuni efter godis. Vi åkte med buss från stan till skolan, för att kolla talangjakten igen, hade riktigt trevligt! Stort grattis till Isabel & Rebecka som vann!
Nu sitter jag och Wilma hemma hos henne efter en awesome dag! Vi har ätit varma smörgåsar och nördat telefonerna. Klockan är snart 00 så borde ta natten så småningom. Ska ännu borsta tänderna och göra oss klara för natten. Berättar om morgondagens planer senare, puss!



Kommentarer
någon som inte menar illa

För det första, "talanglöst"?
För det andra, varför for Matilda till sjukhuset?
Och för det sista, "åkte jag in till stan @ Wilma"... vet du vad "@" betyder? Man åker inte till stan "@" någon, man kan åka till stan t.ex. "ft." någon, om man verkligen måste vara så cool..

Svar: för det första. hej på dej me! för det andra. säger jag inte här :) och för det tredje. kolla instagram.
Sofia

2013-02-27 @ 17:29:33
elin

Ei jumaa, tjenaaa anonyymiis ;) vad hadd tö på hjärta nu då ?;) aa, du klaga på att hon hadd skriva talanglöst å att hon sätter @ intressant, ja antecknar he ;) herregud, har itt tu na bäter att gör om dagan än att kommenter onödiga saker? Å sen att du int menar nå ill, heey Vrf ens kommenter nå tå ? Easy, man håller fast munnin!;) såå nästa gång säger itt du na om itt He ji na positivt. Å en till sak :du har noo rätt att säg va du vill, men man mått ju in gör he. Å sedan innan du säger att jag int ska lägg me i , ja lägger me i hu myki ja vill, eftersom ni alla anonymiisar tror ni kan gör va ni vill ;) så tills vi hörs nästa gång, peace out. Puss:*

/ Elin

Svar: hahah elin ;) poss :*
Sofia

2013-02-28 @ 13:53:04
homofob

alltså jävla lebbhelvete! instagram?! vafan?! menar du att du påriktit tror att de betyder de bara för att de e på instagram?! man taggar folk med ett "@". Herregud jävla n00b!
Och förresten så varför går du hand i hand med flickor hela tiden, ibland föstår man men seriöst, är du verkligen sådär rädd för att lämna ensam?!
pusspussss homofoben!
p.s. du kan sluta ta andras igenkänningstecken! kom på egna istället!

Svar: ööh? tror du jag är rädd att bli lämnad ensam? då har du sett fel. det kanske blir du nästa gång? :)
Sofia

2013-03-07 @ 13:36:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0