så otroligt roligt!

Det var grymt kul i simhallen ikväll! Tänkte bli dränkt av Moa några gånger, men skrattade hela tiden. Chillade uppe på cafét tills min mamma kom. Fikade lite där dock. Mamma kom efter oss, vi skjutsade hem henne och nu sitter jag hemma och läser på modersmålawesome you know! Ska se lite snabbt på 90210 nu, sedan ta det lugnt och vila. 
Imorgon är det torsdag. Har bara dubbeltimmar, har ungefär ett "genrep" av skolans talangjakt de två sista timmarna. Efter skolan åker jag till bästa Wilma och spenderar natten där. chill! Går på stan efter skolan med henne, åker sedan tillsammans på talangjakten på kvällen. awesome! Är riktigt taggad! hihih. Nåja, vi hörs mera imorgon, pusshej!


Kommentarer
olivia

Det skulle vara roligar om du lägger upp mer bilder på ditt liv, vad du gör, presenterar dig själv. Så vi får veta lite mer om dig och ditt liv! :)

Svar: okeej ;)
Sofia

2013-02-21 @ 11:55:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0