RAX.

Idag har jag varit till RAX med de bästa! Vi satt och åt ganska länge, Wilma var sedan tvungen att åka så jag, Elsa Moa gick runt i några butiker. Då jag kom hem nördade jag telefonen och pratade med Julia.
Nu ska jag städa mitt klädskåp, sedan göra i ordning här i rummet. Måste också packa, för att några i familjen ska åka till Ähtäri i några dagar. Kommer nog att ha tillgång till dator där. Annars har jag inte några andra planer för ikväll, ska byta sänglakan och kanske gå ut och gå en bit senare. höres!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0