ny vecka, nya tag!

Skoldagen rullade på, glömde min tandläkartid dock, är tvungen att gå efter en ny imorgon. Timmarna gick fort. Härligt det. Åkte till Moa fram och tillbaka efter skolan, sedan till stallet för att ge mat och vatten till hästarna. Sitter nu hemma i min säng och har bytt om till myskläder och lyssnar på mysmusik

Har just ätit mat, snart åker föräldrarna på föräldrarmöte. Ska vakta min lillasyster så länge. Blir att se på 90210 och göra i ordning något gott att äta. Ska väl också chilla och ta det lugnt. Göra läxor och så vidare! höres!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0