mysigt.

Skoldagen var okej, gjorde inte så mycket speciellt. Var med mina kompisar och så vidare. Gick hem efter skolan, gick via min mommo för att hälsa på, för att jag inte gjort det på länge. Där fick jag lite mellanmål att äta. Fick också en bit choklad innan jag gick hem! hihih.
Nu sitter jag nöjd och mätt i mitt rum och äter choklad. Ska snart hämta något snacks att äta, för att jag ska se klart på LOL90210 ikväll. Har inga planer alls ikväll heller, känns smått tråkigt, men jag överlever. Skönt ibland med några mysiga hemmakvällar med popcorn och mysiga kläder. Det är också skönt att ha konversationer med mina brudar och sötis. höres!

plattat hår. vackert. glittrande ögon.


Kommentarer
du veit no säääkert

å poss mon som allti, he e först bitchit. Ett förslag; om du sku slut me he så sku du va minde bitcchig, just saying' :)

2013-02-07 @ 20:05:28
Random gubb

Hu sku he va om ni sku slut ti lägg sånehe onödoga kommentarer?? Dafuq?? Just sayin bitches..

Svar: hahah he e bra ;)
Sofia

2013-02-07 @ 20:41:54
Sara

HAHA ere bitchit me possmun? :'D jeez..

2013-02-07 @ 20:58:59
Anna

HAHA, slut hack ner alla, här å nu, tack! böri vaar jobbigt att si på...

Svar: jaa tkr he jagå
Sofia

2013-02-07 @ 21:29:10
Selina

Aså jumalauta... Tkr he e ganska fånit och onödit att kommener massa sånhe skit som alla anonyma håller på med, gör nå vettigare än att håll på och hakk ner på andra som kanske int har de så bra annars också? tänk nu hur mycket sofia kan vad med om fasst int ni vet de, jag ha vari med om lite sånthär själv också men tycker dethär börjar bli helt överdrivet... låt nu sofia si ut hur hon vill på sina bilder? Tycker hon att he e snyggt kan ni väl fan accepter he å? Jag och sofia är nu int heller så bra kompisar men ändå tänker int jag bara gå runt och skit i va alla gör mot hon? Så fan skaff er nå bättre å gör än att hakk ner på hon!

Svar: aaw tack selina! :')
Sofia

2013-02-07 @ 22:32:53
URL: http://seeliina.blogg.se
Random Gubb

Sku sejj he jagå Selina! :) man gör fan int ens liv bättre när man skriver en massa skit om folk!!

Svar: tack hödu, jaa ;)
Sofia

2013-02-08 @ 16:03:44
E

Nog kan folk vara omogna och kommentera elaka saker på folks bloggar. Har man inte mod nog att säga det face to face ska man nog vara tyst. Stå på dig Sofia, det är bara att inte bry dig om såna människor, för de är inte värda att bry sig om ifall de använder sitt liv till att försöka trycka ner andra. Någon gång kommer de växa upp och skämmas över hur de betett sig. Har själv varit i en liknande situation då jag var i din ålder och tro mig, det går över. Tänk inte på de elaka kommentarerna och umgås bara med människor som gör dig glad. Stay strong!

Svar: jo jag håller mig stark tack vare såna som du och mina vänner! tack :)
Sofia

2013-02-08 @ 16:24:22
issis

håller me dej selli! :)
Tycker he e ganska omoget å dumt ti kommenter massa domt anonymt :/

2013-02-08 @ 18:09:29
URL: http://lifeabooutme.blogg.se
Anna

Håller ganska med här, di som kommenterar skit och allt. E ni avondsjuk elo nå? sofia och jag är inte så heller bra kompisar, men jag tycker att det ni tycker behöver ni int skriv, man kan ju no bli ledsen? håll de inom er, så de int blir sånte he varenda dag för sofia, slut ti hakk!

Svar: Tack anna! :')
Sofia

2013-02-08 @ 18:10:11
URL: http://annasdropin.blogg.se/
Madde

Ja jag fan bryr mig int om er som tydligen int har nå bättre ti gör än att skriv skit på andras bloggaar, men jag tycker att sofia e jätte söt och vacker å hon sko int borda få sånde komentarer.... de e bara löjligt....

Svar: thaanx madde :)
Sofia

2013-02-13 @ 17:23:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0