I wan´t to stay up all night and jump around until we see the sun.

Ridningen gick superbra idag! Jessica var nöjd med mig och jag är dock jättenöjd över mig själv. Då jag och Emma kom hem åt vi billy´s pizza och chokladkaka. Emma har nu åkt hem, jag sitter i mitt roddiga rum, ska ta och städa upp här ikväll. 
Chattar också och lyssnar på musik. Ska snart ta på mig mera kläder och gå till stallet fram och tillbaka. Sedan se på 90210 och runt 20 tiden ska jag se på Ponnyakuten! höres.
Tumblr_mhm5nlkgf21qig0flo1_500_large

550207_184773148313714_69857063_n_large


Kommentarer
issis

Hihi Ponnyakuten eju skit bra! :D

Svar: javet ^^
Sofia

2013-02-06 @ 21:43:38
URL: http://lifeabooutme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0