fredag.

Skoldagen var som vanligt, förutom att jag städade lite vid kantin med Matilda sista rasten. Åkte på fika efter skolan in vid stan, gick på modellkurs sedan. Det gick bra idag, fick reda på att jag ska vara med i en broschyr som ska åka till Sverige och någon annanstans också. 
Wilma kom till oss, vi fixade oss och åkte sedan iväg på disco till Kuni-Vassor. Var väl helt okej, blev bättre mot slutet! Då vi kom hem satte vi på TV och chillade, nu sitter vi i min säng och ska snart äta glass. awesome! Ska väl se på någon film eller bara ta det lugnt ikväll. Ska kanske till RAX med några flickor imorgon också. puss&kram!


90210 + coca cola ~ hemmamyys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0