favoritbrudarna.

Vaknade av en liten söt katt idag. Låg då i sängen en stund och vilade, lyssnade på musik etc. Åt en ordentlig frukost och fixade mig smått. Nu sitter jag i sängen och ska snart äta mat och sedan börja fixa resten. Ska nämligen åka till ett ställe för att fira min sötnos Elin som fyller på lördag. avslöjar inte var ännu. Kommer väl att vara i stan ganska länge. Efteråt ska jag och Julia till stallet och sedan till Janne för att lämna över en nyckel. ha det bra!

den här lilla typen väckte mig i morse.

vi har det soligt idag också!


Kommentarer
Elin

Noo e ni fö underbara! påriktit, puss älskar er! <333 :*

Svar: jaapp. älskar dej med! :* allt för dej min sötnos<3
Sofia

2013-02-28 @ 20:01:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0