fastlagstisdag.

Skoldagen var riktigt okej, hade en jättetrevlig gymppatimme, det började dock en ny elev. Välkommen! Efter skolan gick jag hem, gick via en bekant för att lära mig hur jag ska göra med hunden deras. Ska nämnligen vara hundvakt en dag på sportlovet. Gick till mommo efteråt och har ätit smörgås och bulla.
Snart kommer väl resten av familjen hit, då ska vi äta soppa och äta fastlagsbullor! nomnom. Ikväll har jag inte heller några planer, ska vara hemma och chilla. Lata mig framför datorn och ta det lugnt. Ska kanske städa rummet också. ha en bra tisdag, höres!
Tumblr_mi401zpjkm1s5ww6yo1_500_large
omg! just look at them! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0