"Don´t cry for the person who hurted you, just say thank you for helping me to find someone better than you."

Gårkvällen vill jag helst inte prata om, grät och grät hela kvällen/natten. Now I´m free! I alla fall vaknade jag av att Elin skickade till mig imorse. Hon ska komma hit idag, hon kommer när som helst. Låg i sängen och chattade och kollade instagram ganska länge ( följ mig ; soofiia1 ).
Nu hör jag lite på musik och försöker glömma allt. Snart ska jag städa rummet och äta något innan Elin kommer. Lillsyrran sitter också här och tittar på. Har inte så mycket att säga just nu, höres!
Tumblr_mib8i0nmvh1qk8s4go1_500_large 


Kommentarer
Matilda B.

sköt om dig!!! <3

Svar: jag ska<3
Sofia

2013-02-17 @ 17:38:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0