Det ända som förstör mitt liv är pojkar som förstör det.

Skoldagen var väl OK idag, får bara mer och mer längtan till Paris varje dag. Inte bestämt att jag ska dit, men kanske. Efter skolan väntade jag lite på att Madde skulle sluta WAU, så att hon kunde åka till henne. Hos henne pratade vi bara, hann inte göra så mycket. Boris kom efter oss och då vi var hemma åt vi först mat och sedan gick vi till stallet för att ta ett kort ridpass! 
Nu sitter vi frusna i min säng och ska se på filmen LOL, för 100 gången. Ska äta varma smörgåsar, joghurt och dricka varm oboy. Då hon åkt hem ska jag göra läxor och chatta, borde också städa rummethöres!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0