Charlie st.Cloud

Elin har varit vid mig en stund, har fått prata ut och chilla hela dagen. Vi åt varma smörgåsar och hade jättekul! Såg på filmen Charlie st.Cloud som är en film jag rekommenderar! Zac Efron är med i filmen, hih. 
Charlie_st_cloud04_www.kepfeltoltes.hu__large
Hon åkte just hem, sitter nu och chattar och ska se på 90210 och ta de lugnt. Har sån partyfeelis just nu också! Har lust att dansa, leva YOLO och ha kul. Ikväll ska jag väl också se på melodifestivalen med familjen, hörs!
A54b1de5f9750a721900527429544e7d_large



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0