borta bra, hemma bäst.

Var tvungen att stiga upp tidigt för att hinna städa stugan vi bodde i idag. Vi kom oss iväg därifrån runt 11 tiden. Då åkte vi till Tuuri! Där åt vi på en resturang och jag fick hem några saker. stolt chey! Vi kom ganska just hem, snart ska jag rensa min bokhylla eftersom att den inte ser så bra ut, hjåå. Annars vet jag inte vad vi ska göra idag, kanske baka något. Måste iallafall orka packa upp och ska också gå till stallet. Tror jag tar och bakar något med Julia och ser på en film senare. hoppas ni haft det bra! hörs.

grå t-tröja - 12,95€ | vit t-tröja - 9,95€ | balsamspray - 2,95€ | texter - 2-4€ styck.

har sett på den här filmen 2 gånger det här lovet...

lanskapet vid stugan var jättefint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0