awesome!

Har städat mitt hemska klädskåp till ett klädskåp man kan leva med, nördat one direction videor och chillat. Kvällen har känts lite trög, har nog fått mycket gjort, men det känns som om tiden inte vill gå framåt. Japp, har också hunnit packa det mesta, ska packa resten imorgon.
Nu ska jag äta något, är jättehungrig! Har ju bara varit i rummet hela kvällen. Vi åker runt 12-13 tiden imorgon, måste då dock stiga upp ganska tidigt för att hinna duscha och packa allt. Hinner nog uppdatera före också! godnatt!


                    


                    


                    


jag känner på mig att sommaren 2013  kommer att vara så awesome p.g.a mina vänner!


Kommentarer
Matilda B.

jaa jag tror oxo att sommaren 2013 kommer att bli awesome, och du är en orsak till det! <3

P&K // matilda back :)

Svar: japp. puss å kram!<3
Sofia

2013-02-24 @ 21:56:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0