17 februari

Vaknade sent idag, var ganska slö på morgonen. Emma kom hit runt 13 tiden, jag åt frukost och sedan gick vi iväg till stallet för en ridlektion. Det gick riktigt bra idag, tog en lite lugnare gång! Vi åt mat då vi kom hem från stallet, sen dess har vi suttit och nördat våra telefoner och så vidare. 
Snart åker väl Emma hem, då ska jag se på 90210 och också se på Ponnyakuten ikväll. Ska också hinna göra mina läxor och gå och fräscha upp mig. En helt okej söndag. ugh. Har inte lust att åka till skolan imorgon, är orolig. Nåja allt fixar väl sig! hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0