13 februari.

Var glad idag, skoldagen gick ganska snabbt. Var vid kuratorn och fick dock sluta lite tidigare. chill! Jag gick hem efter skolan, gick via stallet och hälsade på hästarna. Gick sedan hem och fixade något att äta! Sitter atm i min säng, mätt och belåten. Skulle ägentligen ridit idag, men det blev flyttat till söndag. Så istället ska jag endel vara hemma eller så har jag min mamma att skjutsa mig till sötis! 

Om jag inte slipper till Kvevlax ser jag på 90210 och käkar något onyttigt. heheh. Måste också städa upp i mitt rum ikväll, imorgon är det ju alla ♥ -dag och sötis ska komma hit. awesome! hörs senare!
Tumblr_mhzexrxxoq1qm9fxho1_500_large
h.o.t


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0