1 februari.

Min skoldag var bäst idag. Klassen hade kul på hälsolära och vi skrattade mycket! Efter skolan kom mina favoriter till mig. Vi har skrattat, gjort pizza, lyssnat på musik och haft jättekul! Nu ska vi se på filmen The Hike och äta snacks. Tjejerna ska vara här sent, det kunde inte vara bättre början på februari

Wilma kommer att stanna här och spendera natten, alla andra kommer att åka hem innan 24.00 tiden. Annars ska vi väl prata om allt mellan himmel och jord och ha kul. höres!
533716_422831221125072_1184042883_n_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0