wednesday!

Har varit en stressig skoldag. Hade ett praktiskt prov på huslig ekonomi, skrev ett ganska svårt religionsprov fjärde timmen...det gick som det gick. Kom också på att vi har historiaprov nästa vecka. Kan inget om historia. Tror inte jag klarar det provet, men vi får hoppas på det bästa!
Efter skolan åkte jag till Minnéa. Vi åt snacks och hade gossip girl -marathon. Vi var ute och fotade och hade riktigt kul. Var skönt att få vara med henne. Du är en person som betyder väldigt mycket för mig! 
Jag gick hem från henne, gick via stallet och hjälpte också en granne att fånga in en hund som var på rymmen. Tog ungefär 1 timme extra innan jag var hemma. är helt slut! 
Nu ska jag äta något nyttigt, se på gossip girl / 90210 och göra lite läxor. Imorgon är det torsdag, ska ta ett ridpass efter skolan någon gång. sköööönt det! godnatt, hejs!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0