together stronger.

Början på den här veckan var inte så bra som jag trodde. Eller skoldagen var väl helt okej i början, men mot slutet blev det sämre. Jag klarade mig igenom dagen med skratt och tårar, men nu är jag glad igen. Har spenderat kvällen med bästa Moa. Vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig! Vi hoppade på hennes studsmatta, hon fick mig verkligen på bra humör. Det behövdes ikväll. Vi åkte hem till mig också och skrattade mest, hade kul. Julia var också med oss. 
Nu sitter jag ensam i mitt rum. Har just ätit fruktsallad och ska nu göra läxorna. Kommer att ta en tidig uppväcking imorgon, för att åka på lenkki förrän jag åker till skolan. sköönt kommer det att vara! Japp, har inget mer att säga nu, känner mig glad och lycklig just nu. Smile like you ever have smiled before. Large


Kommentarer
Anonym

he kanske sko va bra att böri tal sanning nu....

2013-04-30 @ 14:57:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0