TISDAG

Skrev ett ganska lätt fysikprov idag. Känns nog riktigt bra! Kände mig ovanligt glad i skolan idag. Jag kan börja le påriktigt igen! Allt är mycket bättre än förr nu. jaoo. Efter skolan åkte jag in till stan. Gick en snabb runda till arnold´s och åt en donits. Gick till modellskolan runt 16.30 tiden, var där till 16.30. Boris kom efter mig och vi åkte hem.
Har just tagit en powernap och lyssnat på musik. Nu sitter jag i sängen och ska se på gossip girl och göra läxor. hörs!


happier than ever! #smile 


Kommentarer
Anonym

Cute!

Svar: thanx :)!
Sofia

2013-04-24 @ 16:38:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0