temaveckan!

Nåja. Ny vecka nya tag säger jag bara! Har temavecka i skolan den här veckan. Man ska klä sig enligt temat elevkåren valt. riktigt trevligt! Fick ut ett religionsprov idag med ett helt okej resultat. Är nog ganska nöjd. Var också till kuratorn fjärde timmen för att hon kallat dit mig. Inget annat speciellt i skolan. Gick hem efter skolan, väldigt stormigt ute idag! Solen har nog också tittat fram. najs! 
Då jag kom hem åt jag mat, började sedan genast att arbeta med mina skolarbeten. Har såå mycket att göra! Har så mycket som ska skötas om till klassen, ringar, prov, läxor, meddelanden osv. Är man klassrepresentant så är man! Nu måste jag ta itu med pluggandet så att jag åtminsone får godkänt i det här provet. wish me luck tomorrow. hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0