smile!

Har väl varit en helt okej dag. Hade yrkestema idag, hade inte på mig något för att min bror inte tagit hem det jag skulle haft. hihi. Var nog en helt vanlig skoldag! Åkte på modellskola efter skolan. Hade fit'in och planerade saker. Mamii kom efter mig, vi åkte via gigantti för att lämna över min telefon på service, eftersom att den inte funkade som den skulle. ugh. Det kommer kännas tomt utan telefonen, men som tur är så har jag en gammal telefon jag kan använda. japp.
Nu sitter jag i rummet, ska se på gamla gossip girl, göra läxor, läsa bloggar och chilla. Inga speciella planer ikväll alltså. Imorgon är det mystema. Kommer sätta in bild på min mysoutfit imorgon då jag kommer hem. jaoo! Puss, hör av mig!
 


summer, please hurry up! Ξ


Kommentarer
Anonym

Snygging!

Svar: hih, tackar! :)
Sofia

2013-04-24 @ 21:11:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0