shopping

Hann inte uppdatera mig igår. Var på modellskolan efter skolan och var på ett evenemang med några kompisar efteråt. Kom hem runt 21 tiden på kvällen och då hade Julia kommit till oss. Vi var uppe halva natten och skrattade. Hann inte göra så mycket annat. 
Idag steg vi upp 10 tiden, gick i duschen och åt en god frukost. Minnéa kom och hämtade upp oss och vi åkte till GW för att släppa av Julia, jag och Minnéa åkte till stan. 
Fyndade två tröjor. Kommer att sätta upp inköpsbild senare. Var och åt på hesburger och åt glass på spice icehärligt! 
Nu sitter jag hemma och har varit ut och cyklat, har sett på översvämmningarna som är stora i år. Jag själv tycker det är läskigt. ugh. Ska nu titta på en film och bara ta det lugnt. hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0