O N S D A G

Skoldagen gick ju som den gick. Skrev ett supersvårt historiaprov som inte alls gick bra, hoppas ju på att bli godkänd, men det är inte så möjligt. Hade vikarie sista timmen, blev bara chill då. Efter skolan cyklade jag hem till mig med Madde som var gär en stund. Vi talade och åt mellanmål, hann inte med något annat. 
Har just sett några avsnitt av 90210 och ska fortsätta med det nu en stund.
Senare ska jag plocka disken, göra läxor, fräscha upp mig med en dusch och dammsuga rummet. ska vara duktig ikväll! Halva veckan har gått. Torsdag och fredag kvar. Får se om jag orkar åka till skolan de här dagarna, hoppas på det bästa! hörs.
533586_570575832972962_1533528104_n_large 

Tumblr_mleq9kkg0f1s5r9sbo1_500_large

vill ha sommar nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0