love

Skoldagen var chill idag. Fick ut ett geografiprov med ett helt okej resultat och såg på film hela modersmålstimmarna. Efter skolan cyklade jag hem, åkte via min mommo och åt mellanmål, pratade nog också smått. Cyklade hem, tog en sköön dusch och fixade mig. Åt sedan mat och åkte in till stan med mamma för att shoppa lite. Fyndade ganska mycket, bilderna ser ni här nedan ↓. Är jättenöjd med allt jag fått! Tack mamma ♥
Nu sitter jag hemma. Lyssnar atm på musik och läser några bloggar. Nu ska jag äta något och sedan göra läxorna. Imorgon är det äntligen fredag och det betyder sista skoldagen den här veckan. yess! Det är dress-up day som tema i skolan. Får se vad jag hittar på. Nåja, hör av mig senare!


dagens mys-outfit.    ~    glada jag!


bh | H&M - 12,95€   ärmlös hoodie | H&M - 14,95€   vagabond klackar | KooKenkä - 79,00€ på rea 39,50€   strumpor | H&M - 4,95€   shorts | Gina Tricot - 14,95€   2 par tights | Gina Tricot - 9,95€ /styck   rosa neccesär | Gina Tricot - gratis (!!)   rosa magtröja | Gina Tricot - 9,95€.
Läderjacka | Gina Tricot - 39,95€. ↑ ↓
                                                              


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0