lölrdagsplanerna

Steg upp väldigt tidigt idag. Packade, fixade mig och till 09 tiden förde mamma mig till kvevlax. Där plockade min modellärare upp mig och vi åkte på modeshow i jakobstad! Är nog riktigt nöjd, nästa gång kommer det väl att gå bättre. Min mamma och mommo kom dit också och tittade på. Dom är riktigt stolta över mig, känner mig glad! På hemvägen från showen åkte vi via min storasyster efter min bror. Var så skönt att få se dem igen! 
Då jag kom hem åt jag mat och nu har jag sett på gossip girl & 90210. Nu ska jag fortsätta med filmtittandet och inte göra så mycket annat ikväll. Imorgon åker jag troligen till stan med mamma och mommo och sommarshoppar lite! sounds awesome! hejs!



köpte ett par ballerinor i jakobstad också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0